vrijdag 6 februari 2015

Wishlist #1

 
Vandaag deel ik dingen die op mijn wishlist staan. Dat is een lijstje met dingen die ik graag wil kopen en dat misschien ook ga doen! Deze collage heb ik zelf gemaakt met plaatjes van het internet. Ik vond het echt super leuk om te maken en wil dit graag een terugkomend item op mijn blog maken.


1. Armband H&M
Ik zag deze armband toevallig bij de H&M, normaal kijk ik namelijk nooit bij de sieraden. Omdat ik nooit zoveel sieraden droeg. Toch draag ik de laatste tijd meer sieraden en wil deze armband echt heel graag. Hij is goud met in het midden een soort van steen met daarin kleine kraaltjes. Prachtig!
 
2. Zwarte broek
Een zwarte broek is toch een soort van basic kledingstuk. Ik heb er een maar die is high-waisted en wil nog een normale. Wanneer je je shirt in je broek wilt doen wordt dat een beetje lastig met een high-waisted broek. Daarom wil ik ook een gewone simpele zwarte broek.
 
3. Modemusthaves koffiebeker
Deze vind ik gewoon erg leuk. Niks om er bij te zeggen eigenlijk, haha.
 
4. Lush unicorn horn bubble bar
Ik heb nog nooit een bubble bar of een bruisbal van lush gehad. Ik zag deze unicorn horn al voorbij gaan op verschillende instagrams van bloggers. Hij ziet er zo leuk uit met die kleuren en de sterretjes erin. 
 
5. Mac lipstick
Mac lipsticks doen mijn portemonnee erg veel pijn maar ze zijn zo mooi en fijn! Ik wil al erg lang een nieuwe lipstick van Mac, maar elke keer wanneer ik voor de lipsticks sta bij Mac, loop ik weer weg omdat ik het toch te duur vind. The struggle is real.
 
6. Brandy melville
Brandy melville is best populair onder bloggers. Ik heb zelf nog niks van de Brandy, maar volgens de verhalen van alle bloggers is het stofje erg zacht.  Verder hebben ze ook leuke Begrijp me niet verkeerd, het is niet zo dat ik graag kleding van de Brandy Melville wil omdat veel bloggers er over praten.
 
7. 50mm lens 1.8
Ik wil mijn blog telkens verbeteren en dus ook de foto's. Met de kitlens kun je niet alles uit je spiegelreflex halen. Daarom wil ik heel graag de 50mm lens 1.8. Met deze lens zie heel erg scherpte diepte en dat zorgt voor mooie wazige achtergronden. Het enigste nadeel van deze lens is dat je best ver weg moet staan om het onderwerp scherp te krijgen. Maar deze lens zou geweldig zijn voor outfitfoto's en productfoto's. Wie weet koop ik hem ooit nog.
 
8. Grijze trui
Ik heb er nog niks over gezegd of wat van laten zien, maar ik heb mijn haren bruin geverfd. Iets donkerder en warmer als mijn natuurlijke haarkleur. Omdat mijn haar nu dus donkerder is, staat grijs mij veel beter. Ik vind grijs trouwens echt een leuke kleur voor truien en shirts, alleen stond het niet zo mooi bij de haarkleur die ik eerst had.
 
Liefs,
Demi