zondag 15 februari 2015

Oufit Dille & kamille

 
 Dit artikel komt wat later op mijn blog, sorry! Ik was zo goed bezig met elke week twee artikelen, dat ik deze week ook gewoon twee artikelen wilde hebben. Vandaar dit artikel om half 9 op de zondag avond. Maar goed, verder naar het onderwerp. Een tijdje geleden, toen er nog sneeuw lag, gingen Merle en ik foto's maken. We bleven niet lang in het bos omdat het heel koud was. Nadat we de oufit foto's gemaakt hadden zijn we naar de Hema gefietst en hebben daar een lekker warme cappuccino gedronken, as always. De caramel cappuccino is trouwens echt een aanrader! Ook de bruine koek met daarin witte, melk en pure chocolade chunks erin. Goddelijk !


Broek Primark
Trui Tally Weijl
Ketting sierado
sjaal New Yorker
horloge Lucardi
Schoenen Puma suede


Van Merle weet ik niet waar de items van zijn!
 
Liefs,
Demi